Konsten att vara rik.

Jag har en rik stamkund.

Det är så bra när han kommer och klipper sig för man får alltid massa dricks och han köper alltid produkter.
Han är rik. Han behöver inte spara till köpa en ny bil. Det kommer jag inte heller behöva göra en vacker dag.

Jag är sjukt trött efter alla färgångor. Droppen var idag när en tjej vill bli blond. Hon hade färgat hår själv och var väldigt black på vissa ställen. Jag såg framför mig hur orange hon skulle bli och det ville hon naturligtvis inte. Så jag drog ut typ en miljon slingor och slängde på 12% med blekning på det värsta. Så jag stod där och gnodde en stund tills jag såg att det släppt lite grann. Sen tog jag 9% med blekning och tog på resten av längderna. Hela tiden med snoken ovanför denna jävla blekning.
Hon hade ju dessutom långt hår.
Så äntligen kunde jag lägga i botten och lämna henne i värmen...
Men sn var dt ju dags att skölja ur. Det är så jävla drygt att skölja ut bekning. Särskilt när det är så mycket.
När blekningen var väck så var det dags för nyansering. Och jäklar vad det är starkt för näsan.
Det blev väldigt bra iaf med tanke på utgångsläget. Höll på i 3 timmar med henne.
"Vackert." Sa mamma lite sådär ironiskt.
Gå och dö kärring, var min tanke.

Linda, jag fick också en otacksam kund!

Imorgon hoppas vi på tacksamma kunder för jag börjar dagen med LJUSA JÄVLA HÄTTASLINGOR!

Ha det folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback