Konsten att vara konstig.

Dom flesta är konstiga på ett eller annat sätt.

Nu har jag snart ätit min frukost klart. Fil och müsli. Det var harit dåligt med gröten ett tag nu. Jag får ta o skärpa till mig...

Konstig alltså. Jag kan nog i genomsnitt dra alla killar jag träffat över en kam och säg att dom är konstiga. Jag har bara träffat konstiga killar. Och det är inte bara jag som tycker det för då hade det vart jag som var konstig. Jag kan inte gå in på detaljer och namn men ja, konstiga helt enkelt.
När jag träffar en kille vill ju jag inte träffa en konstig kille utan jag vill ju träffa en bra kille. Men det vill ja såklart inte göra en på några år!

Det är en sak jag måste varna för också.
Om det är någon från min msn som läsr detta så har ni säkert märkt att det skickas ut en länk från mig "haha (youtubenånting, bl a mailadress)". Tryck INTE på den länken för då får du virus. Jag tröck på den länken och därför skickas det nu ut från mig. Ja ska försöka få bort det ikväll för det är jävligt jobbigt. Inte bara för mig utan för er som det skickas till såklart.

Nu ska jag borsta gaddarna och bege mig till jobbet. Färga utväxten idag!!!
Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback