Konsten att vara förkyld.

Ja kära vänner, ni läser rätt. Jag är förkyld.

Imorse när jag vaknade mådde jag piss och tänkte att jag bara skulle jobba till 12 o sen åka hem o sova. Men efter en hutt KanJang och en kopp rött thé så var jag på fötter igen.
Jag har hittat min vågmodell! Hallelujah moment!

Min lille Jacob va o klippte sig idag. Eller lille och lille, han går faktiskt i 3an och han ska på disco med övernattning nästa vecka!
Men han var lite orolig för han hade hört att det kan finnas en Puss-hörna!

Jag vill också ha en puss-hörna. Kan man int införa det på alla krogar? Då är det ju bara att gå dit om man är lite puss sugen.

Min fina hennataturing på fingret håller på att blekna bort... Synd. Just det jag färgade ju håret idag!
Lägger kansk in en bild senare eller imorgon.

Imorgon föresten kommer fina Linda och ska sova hos oss. Jag ska laga gormet middag ala spagetti och köttfärssås. Det var längesen nu!

Nu ska jag ta telefonen och stirra på den tills den ringer eller skrattar (min sms-ton är ett skratt).

Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback