Konsten att skjuta upp saker och ting.

Sitter i soffan (som vanligt).

Jag får börja med förra helgen.
Åkte till växjö i lördags efter jobbet. Har ju fortfarande bil så det var bara att gasa på!
Egentligen var planerna helt annorlunda från början. Men efter att blivit klickad ett antal gånger så drog jag slutsatsen att det blir inget mer träffas.
Så jag åkte till Alex i växjö. Hon hade bjudit lite vännr hm till sig för förfest. Vi skulle ju till Oléo eftersom Ken Ring var gäst Dj! wooooooow
Lyckad kväll i alla fall. Dagen efter var det meningen att jag skulle köra hem vid 18-tiden. Men jag var lite för trött för det.
Så på dagen så träffade jag Elias. Det var inte igår! Så himla kul att höra hur bra det går för honom. Så är det ju alltid roligt att prata också!

Kvällen spenderades hos Alex med en film. Körde hem på morgonen efter.

Den här helgen har jag som sagt varit i Oslo. Haft det hur bra som helst!
Jag kom i fredags klockan 00.00. Liz kom och mötte upp mig på sentralstatjonen. Åkte hem till dom jag fräschade till mig lite grann sen gick vi ner på Fru Hagen (Haga?) där hennes vänner va. Vi drack nån öl och Liz dansade. Jag dansade inte för jag var alldeles för trött.
Det satt en norrman bredvid mig som började prata. Med mig alltså. Det var inget jag önskade eftersom musiken var hög och min norska, ja den är inte på topp kan jag säga. Så jag satt där och fattade ingenting. Till slut gick han, skönt tänkte jag.
Kort därefter kom en ny norrman! Och började prata! Åtrigen fick jag sitta där och se dum ut. Till slut gick jag på toaletten.

Lördagen spenderade vi på staden. Jag gick in på 5 miljoner salonger och pratade och tog deras visitkort. Alla var hur gulliga som helst. Sen har jag såklart mina favoriter.
Träffade även på Eken där mitt på stan. Det var roligt.
På eftermiddagen gick Liz till jobbet och Calle kom hem till oss. Johan och calle satt och spelade Fifa ? och jag sov i soffan.
När tiden var inne för Johan att gå till jobbet klädde även jag på mig och gick ner till Liz jobb på Delicatessen. Där satt jag hela kvällen och åt o drack 2 glas vin och en cosmopolitan.

Vi tog taxi hem efter liz hade slutat för det var jordens höststorm utanför, dessutom var klockan halv 4.

Helgen har i alla fall vart jättebra.

Igår var vi ju på vip-kväll för hårologi. Dom visade upp deras nya imige. Jättesnygga flaskor verkligen. Kul med lite nytt!

Idag har jag vart ledig. Körde ut till Kungsbacka och shoppade, allt annat än vad jag skulle gjort!
Aja, har lite pengar på intåg så det får dt vara värt!

Nu ska jag ut och springa gott folk!
Ha det hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback