Konsten att packa.

Jag sitter på min säng och studerar min packning.

Som bekant fyller käraste Alex i Växjö år på måndag och hennes kalajs är imorgon!
Det är alltid lika roligt att komma till Växjö och alltid lika svårt att veta vad man ska packa. Nu är dte ju lite speciellt eftersom i stort sett hela klassen (före detta, jag vet!) ska komma. Massa frisörer och då lär man ju se lite "hipp" ut, som folk häromkring uttrycker det.

Klänningen ska jag som sagt lämna tillbaka och jag har bestämt vad jag ska ha på mig. Problemet är skorna. Jag har inte köpt skor på över 1 månad och då var det inte ens några partypjucks!!!!
Jag har packat ner 3 par skor som jag har att välja mellan till imornkväll. Men sen måste jag packa ner utterligare ett par som jag kan ha på söndag för då kanske jag inte vill ha dom jag åker i imorgon. Det är jävla jobbigt det där...
Det känns som om jag inte har några skor alls och det k'nns inte bra!

Nästa månad ska jag köpa minst 3 par nya fina dojjor. För det är jag värd.

ikväll fick verkligen veta vad som innebar med uttrycket "Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge.".
Lisa satt och väntade på pizza när jag kom hem. Då var det en timme och en kvart sen hon beställde dom. När pizzorna kom (jag åt ingen för jag var uppsvälld i magen) hade dom glömt såsen!
Lisa kunde inte äta pizzan, vilket jag förstår för det kan inte jag heller utan sås, så hon ringde upp pizzerian och sa att hon inte hade fått sås som hon hade beställt. Han blir irriterad och sa att då fick hon vänta tills han kom tillbaks.
Sagt och gjort. Hon väntade, och väntade. Till slut ringde hon igen och fick då svaret "Jag sa till dig han är på väg!!!!!".
Ja, efter en timme kom såsen och lisa kunde äta sin pizza, 2 timmar senare!

Nu ska jag sova för jag ska upp extra tidigt imorn så jag hinner sola innan jobbet!
Najti najt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback