Konsten att leva på hösten.

Sittr i sängen och borstar gaddarna.

När man vaknar och det är mörkt ute så blir jag ledsen. Då känns allt genast mycket jobbigare. Jobbigare att gå upp, jobbigare att leva, jobbigare att jobba, jobbigare att vara trevlig, jobbigare att vara positiv osv. Men har man nåt att se fram emot så står man ut. Då är det inte riktigt lika jobbigt. Och det har ju jag. Jag ska ju till London på fredag och till Thailand den 28 dec!

Och nu skäms jag lite grann. Jag måste ju ta vara på dom läsare jag har!
Därför vill jag göra en jättehälsning till Margit! som slaviskt följer min blogg. Hon ska till Thn (lustig förkortning) och träffa en hemlig lover. Det gillar jag.
Och Margit, jag saknar dig med!

Sen har vi Lisa, min Törepoler i Gävle. Vi ska se om hon hittar hit. Jag tvingade henne igår för jag vill ha mer läsre i min statistik så jag kan bli lika stor som Kenza och Blondinbella och det gänget (HRRRM).

Nehe nu är det dags att sluta för nu dreglar jag tandkräms lödder på tangenterna. Inte undra på att vissa knappar inte funkar...

Kommentarer
Postat av: Margit

ler stolt

Postat av: Lisa

hihi, tänk att jag hittade hit :)

2008-10-14 @ 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback