Konsten att komma hem.

Gjorde Växjöt i lördags och är nu hemma i den gåra dimman.

Vilket stress det var i lördags! Herregud. Min sista kunde fick skjutsa ner mig (det var hon som erbjöd sig) till tåget så jag skulle hinna. Blev nämligen försenad med henne i 45 minuter!!!!!
Så jag hann knappt städa eller någonting på salongen. Men det är sånt som händer.

Hade det trevligt i Växjö i alla fall. Som vanligt när jag är där. Jag gillar Växjö.
Hela söndagen hade jag bara så jävla ont i huvet så jag mådde bara illa. Det började redan på lördan efter jobbet efter jag hade stressat så mycket. Och det blev ju inte bättre av att jag drack heller.
Sov hela tågresan så när jag kom hem och skulle lägga mig var det inte lätt att somna ska ni veta.

Hem till Alex kom några frisörer, från gamka klassen. Det är alltid lika roligt att ses. Särskilt Linda för vi ska ju bli rese-buddies!
Vi har planerat nu att vi ska tjäna ihop tillräckligt med pengar så vi har råd att åka på äventyrsresa till Nya Zeeland och operera brösten i Oslo, hahaha!

Och på fredag min vänner sätter jag arslet på planet till London baby! Ska dit på hårmässan med jobbet. Sla bli riktigt kul. Dels för att få massa ny inspiration om både tekniker och frisyrer och dels för att jag aldrig har vart i London. Nu kan jag snart pricka av det  på listan.
Och jag lovar att lägga upp massa bilder för jag ska ha med mig kamera!
Har fått lånat mammas o pappas kamera eftersom min gick sönder i somras... Sad memory...

Jag har glömt vad jag skulle skriva om egentligen så det kanske kommer imorgon. Jag ska i alla fall hälsa till Linda som jag nämnde innan. Hon har också en blogg men jag vet inte hur man länkar men lindakronqvist.blogg.se är det i alla fall!

Nu ska jag börja på min bok Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Får se om det är något att hänga i julgran!
Ha en god natt!

Kommentarer
Postat av: linda

men du kan ju inte bara lägga ut mitt blogg namn sådär, de är ju knappt nån som vet att ja skriver, o dessutom så skriver ja så illa så de är inget o läsa iaf=) men tack för hällsningen... skrev om våra planer på min me=) längtar!

2008-10-13 @ 23:06:41
Postat av: Margit

Nej! Usch & fy vad dåligt!

Här är man en trogen läsare och prenumerant MEN får man det lilla som en hälsning? Icke det nej.

Saknar dig i vilket fall som helst maggan!

pussen & kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback