Konsten att ha något att göra.

Det är så sjukt tråkigt på jobbet just nu.

Det är inte alls mycket att göra. Sandra har legat inne på britsen och sovit och jag har legat på köksbordet (med huvudet alltså) och nästan sovit. Det är ju så dumt att jag bor så långt från jobbet för då hade jag kunnat gå hem en stund.
Men jag har varit lite duktig idag med:

  • Tvättat, båd handdukar och mina kläder
  • Fyllt på md rengöringsmedel
  • Pantat flaskor
  • Skrubbat rent alla färgbord + climazon
  • Diskat
  • Vikt handdukar
  • Fönat vågor i en timme...
Dom där jävla vågorna förstör mitt liv. Det är det ända jag har kvar att göra på mitt gesäll tack vare att min modell i somras klippte av sig håret.

Igår bokade jag vårt hotell på Koh Pangan också! Vi ska bo i 2 bungalows brediv den stranden där dom har fullmoon. 1081:- var för 7 nätter. Det är väl inte så blodigt? Visst, det finns säkert billigare men vi tyckte det såg mysigt ut och vi är inte så snåla av oss.

Och vet ni vad jag har gjort idag?
Tagit hål i örat! Mitten på örat typ. Vi hade ju som sagt nästan inget att göra så då får man hitta på saker...

Jag håller på att bli förkyld så imorgon ska det inhandlas mer KanJang. Min är nästan slut. Jag vill verkligen inte bli förkyld!

Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback