Konsten att få sms.

Oj jag har fortfarande inte skrivit om förra helgen.

Har precis käkat havregrynsgröt så nu är jag mätt och belåten. Ska strax gå och sminka mig för att sedan rulla iväg till jobbet. Dom sista dagarna med bil nu... Känner inte att jag är mogen att lämna ifrån mig bilen ännu. Den kan gärna stanna hos mig 3 månader till.

Har vart i Oslo i helgen.
Kom hem igårkväll klockan 22.00. Jag får skriva om helgen imorn, är ledig då. Ska även skriva om förra helgen då också.

Det här med sms. Det kan påverka en ganska mycket. Jag tycker inte om spydiga sms. Det kan NÄSTAN förstöra en hel dag för mig får då går jag och retar min på just det sms:et hela dagen.

Jag börjar 9 idag för ovanlighetens skull. Vi ska på nysläppningen av Hårologi's produkter och collection eftr jobbet. Nya förpackningar och grejjer. Det kan behövas för dom ser för tråkiga ut.
Men det ska bli kul att se vad dom har att komma med i frisyrväg.

Nu kan jag inte sitta här längre, skriver som sagt mer imorn och kanske nåt ikväll, beroende på hur sent det blir.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback