Konsten att äta.

Det känns som att jag inte har gjort annat än ätit den här helgen. Så nu behöver jag egentligen inte äta mer den här veckan.

Orkar inte skriva så mycket för jag har precis ätit (haha) och kommit hem från jobbet. Fick jobba över för min sista kund hade så jävla mycket och svårblekt hår.

Längtar till helgen för jag ska till Växjö. Orkar inte vara i götet. Va ju här den här helgen och en helg i taget räcker.

Nu ska jag tvätta av ansiktet och lägga mig o läsa. Nån gång ska jag väl komma in bokhelvetet...

Ha en bra natt!

Kommentarer
Postat av: Lajsi

haha, gör du inte annat än att äta? ;) (får jag anledning att kontra, så drar jag mig inte för det hihi) hoppas allt är bra! vi hörs snaaart av! :)

2008-10-29 @ 21:34:51
Postat av: kattis

Haha nej jag tror fan inte det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback