Konsten att äta tyst.

Appropå mat...

Jag har precis gjort världens godaste köttfärssås som ska ätas med spagetti när Linda kommer!

Men det här med att äta tyst har många problem med. Och jag står inte ut med att höra på när folk äter som smaskar!
smask, smack, slask, slurp
JAG BLIR TOKIG!
Jag kan t ex inte äta frukost med min pappa för han sörplar i sig allt från soppa till chips (ja nu äter han förstås inte det till fruskost men det är då det är värst.).
Båda på mitt jobb låter nåt otroligt mycket när dom äter.

Kan inte folk äta tyst? Jag låter inte ens massa när jag äter? Smakar det bättre när man låter elr hör man det inte själv?

Jaja... Har snorat hela dagen så jag fick åka hem tidigare från jobbet. Det var skönt. Måste vila upp mig till imorgon när dte är fullt upp!

Får se vad som hittas på imornkväll. Mår jag lika som idag blilr det god mat med filmer, mår jag bättre blir det god mat och vin!

Ha en himla trevlig kväll folket!
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback