Fredagen den 13 (31).

Min lilla otur följde med till förmiddagen idag.

Skulle göra lunch och då öppnade jag såklart kylskåpet. Dt brukar man ju göra om man ska värma mat som står i kylen?
Så jag öppnar den lite för hastigt för ut flyger en stor jävla glasflaska med nån jävla örtmedecin i!
KRASH
Örtskit och glas över hela köksgolvet och det stinker verkligen skit!
Men där låg jag på alla fyra som Askungen o torkade. Men jag höll på att spy på kuppen. Så till slut hällde jag tu massa fönstrputs så det skulle lukta lite fräshare. Dt var ett dåligt val av mig för fönsterputs blandat med örtskit är inte det härligaste!

Men kära vänner, solen började skina även på mig. Jag gick ut en sväng efter maten och kände i fickorna på jackan. (Jag hade vinterjackan som jag inte använt sen i vintras.)
Där i låg en trisslott! Som var skrapad! Och det var vinst! 25kr x 2. 50 spänn alltså. Det måste ju vart skiktlängesen jag skrapade den så jag började ju självklart leta efter "Bäst före datumet". Gissa när sista uthämtningsdatumet är?
IMORGON!
Snacka om tur där. Så jag tog pengarna och köpte fredagsgodis.

Nu ska vi titta på idol och sen the fog. Köpte biljetter idag med till premiären av Saw 5!!! WEEEE!

puss snuttegulls! (HAHAHAHA)



Gårdagsbild för idag hade jag så flötigt hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback