Växjö by night.

Sitter uppe hos mormor och morfar nu. Jag vet att man inte får snika på andras nätverk men jag var tvungen att gå in på sj för att köpa en tågbiljett hem till Götet imorn. Och nu när jag ändå gjort något förbjudet kan jag lika gärna vara kvar.

Det ska bli Margit-kväll ikväll :D Ser verkligen fram emot det. Bestämdes sent i veckan. Tyvär har jag ingen kamera med mig fr att dokumentera denna sällsyna händelse men lovar att ge en summering i ord i alla fall. Självklart ka vi på det kära Oléo. Får se om vi stöter på några kända ansikten.

Nu när jag äntligen har fått lite hjälp om hur man länkar och hur man lägger till youtube-klipp (Tack
Linnea!) så tnkte jag bjuda på en låt idag med. Också med Volbeat (Såklart! Hallå?). Det här är även låten som min mobil spelar varje gång den ringer. Vilket inte händer så ofta...

Från deras nya album, låt mig presentera Volbeat med Guitar Gangsters & Cadillac Blood!


Kommentarer
Postat av: emma

GC är Gran Canaria :) Hade aldrig hört det förr ja heller, men jobbar man där säger man tydligen så! hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback