UTMANING!

Jag har antagit UTMANINGEN av Emma

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv (som nästan ingen vet), både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

7 saker om mig:

1.
Jag föddes med kolsvart hår och det var mycket av det.
2. Mitt hår under armarna växer väldigt glest.
3. Jag gick och drog in magen från 2an i lågstadiet till 7 i högstadiet för någon kallade mig sumo.
4. Ibland intalar jag mig själv att jag har tränat för att jag inte ska få så dåligt samvete om jag äter nåt onyttigt.
5. Jag får lite panik när andra erbjuder sig att hjälpa mig med mitt hår. T ex. klippa, färga, tvätta.
6. Hundslem är det äckligaste jag vet.
7. Jag har tvångstankar. Snurrar jag åt ena hållet måste jag snurra åt andra hållet. Råkar jag stöta i höger fot, måst jag stöta i vänster fot osv.


Jag utmanar: Nea Linda Margit Petra Jansson

sen kan jag inga fler :D


Kommentarer
Postat av: Jansson

haha.. faaasiken.

Postat av: Emma

Men gud va konstigt...

Markera, tryck på "kedjan" skriv ex. http://emmanyberg.blogg.se



Sen ska du inte trycka på den brutna kedjan... den ska man inte röra.

Annars vet ja inte va du gör för fel :S hmmm! :P

2008-11-11 @ 20:23:15
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback