Spöktimmen.

Igårkväll... Jag säger bara det. Det var längesen jag var så jävla rädd.

Jag satt vid jossas dator och snackade med
Jansson på msn.
Dom flesta som känner mig vet att jag älskar skräckfilmer. När manhar tittat på många skrcäkfilmer så kan fantasin spela en ett spratt då och då. Särskilt om man är ensam hemma.

Så helt plötslig, klockan 23.30, slutet på Ladder 49 så knäpper det till och det blir myrornas krig. På varenda kanal!!!
Och vilken film kommer det ifrån? Jo The Ring. Så jag satt på helspänn och väntade på att telefonen skulle ringa.
Det sista jag skrev till Jansson va "Shit jag tror teven pajjade" (nåt liknande iaf). Sen dog internet. Teven flippade och teve-dosan funkade inte.
Jag slängde igen datorn o stängde av teven. Lustigt nog hann jag släcka överallt innan jag kastade mig i sängen under täcket. Då ringde jag Jansson. Alla möjliga tankar for genom mitt huvud. Jag tyckte jag såg nån i spegeln. Jag låg och väntade på att nåt äckligt skulle komma inrusandes i mitt rum.
Jag är verkligen jätte mörkrädd och särskilt när jag är ensam hemma, vilket jag var igårkväll.
Vi la på occh jag ringde hem till mamma och pappa istället. Efter vi hade lagt på grinade jag en liten stund sen försökte jag sova. Jag var ännu räddare när jag blundade för jag tänkte att det kommer säkert vara nån/nåt där när jag öppnar ögonen igen.

Jag somnade iaf och vaknade vid 3 tiden. Då tog jag av mig kläderna men lät fortfarande lampan vara tänd. Sen har jag drömt konstiga drömmar hela natten.

Men nu är det dag och tryggt och ikväll kommer jag inte vara ensam hemma!

Haha hittade en ful musikvideo på Liza and Louse. Med vilka? NOFX såklart!


Kommentarer
Postat av: Jansson

haha... jag skrattade, förlåt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback