Sjukt jävla trött!

Jävlar vad trött jag är just nu...
Jag har strukturerat upp mig inför morgondagen. Jag har gjort en Sandra och skrivit en attgöralista:

  • Åka till biblioteket för att skriva ut diverse papper
  • Köpa kalender och plastmappar
  • Ringa fastighetsservice
  • Städa
  • Packa ner grejjer i låda
  • Börja med julklappar
  • Mejla hotellet på Koh Pangan igen
  • Boka tågbiljett
Jag ska ställa klockan på 8 imorgon. Det blir ju mörkt så himla tidigt och jag vill hinna göra allt innan det blir mörkt. Och om fastighetsskötaren ska komma hit så vill jag helst att han ska komma på förmiddagen. Men frågan är när biblan öppnar...

Aja nu ska jag sova mig!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: tandlan

haha tönt sluta klanka ner på mig å mina listor! Dom är grym å man missar inget som ska göras ;P

2008-11-03 @ 23:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback