Sjuk och ni är dumma i huvudet.

Legat vaken hela natten o frysit satan.

Men jag var ju tvungen att åka till jobbet ändå idag eftersom jag skulle jobba ensam fram till klockan 12. Fy fan. Det kändes som att jag skulle dö på dit och hemvägen. Plus att det var en tjej som satt och spydde på bussen på väg till jobbet. Nu blir jag väl magsjuk också...

Föresten. Inte alla är dumma i huvudet. Det är inte riktat till er mina kära vänner. Utan det är riktat till er mina kära ex och killar som jag har träffat. Hur det än är så tycker inte jag att man ska igonrera folk och sen helt plötsligt tro att man ska vara snäll?
Och sen får jag höra att Jag är sur och arg?
Vill ni inte prata med mig, SÄG DET DÅ! Skit inte i att svara bara. Sånt gör mig ganska ledsen för jag tycker det är ganska respektlöst.
Därför tycker jag att ni är dumma i huvudet och frågar ni mig så tänker jag fortfarande komma med det svaret.
DUMHUVEN!

Och nej jag är inte arg. Jag blir bara irriterad att jag låter småfolk påverka mig.

Nu ska jag snart koka thé och sen gå och lägga mig!
Gotennatt.


Kommentarer
Postat av: Jansson

haha.. HÄSTAR I DATORN!



Och vaaaadfan Caaatherin! Jag svaaarar aaaalltid, ring mig mer istället.. ! ;)

Postat av: emma

Jag utmanar dig, se min sida ;)

2008-11-07 @ 00:49:15
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback