Sängen nästa!

Kom precis hem från jobbet. Egentligen slutar jag 18.00 när jag börjar 9.00 men min sista kund hade sjukt mkt hår. Började med henne klockan 16.00 och blev klar klockan 19.20.
Ja, det var ju det tåget. Bara o vänta till 19.53 tåget som självklart var försenat. Men jag har ju inget liv efter jobbet så vad gör väl det om jag kommer hem sen? Jag kan ju nästan lika gärna sova kvar på jobbet.

Äh, en gång då och då är skitsamma. Jag har ju som sagt inget liv efter jobbet ändå. Men sur blir jag när man inte kan hjälpas åt. Varför ska jag då som redan är försenad ta det andra, som sopor och städa och telefonerna osv.
Men hädan efter ska inte jag heller ta några sopor. Det var sista gången jag var hjälpsam.

Ne nu ska jag titta lite på teve och vänta på ett telefonsamtal sen väntar boken och sängen med den.

Ha en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback