Regn och åter regn.

Inatt har jag dröm vidriga drömmar. Äkta Saw anda. Folk sprängdes i bitar och man sydde ihop dom igen. Bröst skars av för att man skulle kunna sätta kniven rakt i hjärtat. Folk dödade hit och dit.
Jag kan inte påstå att jag kände mig lugn och harmonisk när jag vaknade.

Ja men jag gick upp i alla fall. Helgrått och regnetpiskar mot rutan. Känner mig verkligen sugen på att trava runt på stan.
Ska nämligen ner till banken för att skriva ut ett kontoutdrag från den 26 augusti. Sen ska jag vidare till Din Sko på avenyn och slänga upp skorna och kontoutdraget och förhoppningsvis få ett par nya om dom finns i min storlek, vilket jag inte tror.
Men nåt måste göras. Jag betalar inte 800 spänn för ett par skinnstövlar som ska gå sönder efter 2 månader. Ja dom har vart trasiga ett tag.

Så nu har jag hoppat hopprep och ätit frukost och ska snart kasta mig i duschen för att bli lite fresh. I det här v'dret behöver man en upppiggande låt och vad passar då inte bättre än Ramones med Blitzkrieg Bop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback