Ny lön, nya arbetstider.

Ja nu såhär i Gesäll-tider så ändras ju lönen. Uppåt. Det innebär att jag går in på Katrins tjänst som inte är 100 %. I och med det så blir provitionen mindre också. Men inte gråter jag för det för det kommer iaf inte bli mindre än vad jag har nu. Dessutom slutar jag om mindre än 1 månad.

Imorn har jag min stammis Maria på morgonen. Hon har världens sötaste dotter (jag veeeeeet, men det är nåt speciellt med den ungen). Jag har t o m lekt Titt-ut med henne, hör och häpna...
Det blir påfyllning av färg och lite klippning.

Sen kommer Kajsa. Också lite färg och lite klippning. Det blir att jobba över imorn eftersom hon inte kunde tidigare än 17 och jag slutar egentligen 18. Men man måste vara extra snäll mot sina stammkunder :)

Det känns lite konstigt just nu för jag har ingen sådär som det pirrar lite extra för. Jag har ju alltid haft nån sådär men nu är det tomt. Det känns lite skumt. Känns som att jag saknar det lite grann men jag vill verkligen inte vara i den situationen än på ett braaaaaaaaaa tag. Jag tycker om mig själv helt enkelt och på torsdag ska köpa en present till mig själv bara för jag är så jävla bra.

Ha en bra natt!

Kommentarer
Postat av: emma

Grattis till Gesället Kattis!!! Fan va härligt :D

Bra jobbat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback