Jävla valnöt.

Idag har jag ätit en ganska nyttig frukost. Sjukan håller på att ge sig hoppas jag. Gick ner till vår simmo imorse och köpte frukost. Jag åt Keso med vaniljyoughurt med banan o äpple i och valnötter som jag strödde över. Jättegott fast mötterna smakade lite skumt.

Imorn ska jag jobba igen. Hoppas halsen är lite bättre då. Sen ska jag hem och dyka ner i sängen och stanna där. Fan vilken tåkig helg det kommer bli...
Nästa vecka komer nog gå undan för då ska jag ha alla kunder som jag skulle haft dom här 2 dagarna. Och det var redan gansla mycket inbokat nästa vecka. I alla fall med färg...

Nu får det vara (haad rin) nok med komplicerade realtioner.
51 dagar kvar till värmen i paradiset!
Sayonara.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du skriver något (typ ett namn) sen markerar du det och trycker på den där grejjen som ser ut som en bit av en kedja "Skapa Länk" bredvid HTML.

Å där skriver du in adressen till den du vill länka till. Ex:http://emmanyberg.blogg.se



Lycka till :)

Postat av: Nea

GAH! tänkte precis på dig idag :) fan vad sjukt!



Johan är min nyfunna kärlek :)

ska vi ringas någon dag? det tycker jag :) puss!

2008-11-09 @ 00:37:32
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback