Idag skrevs det historia.

Men allt det där vet ni ju redan.

Vi har varit på Liseberg idag. Och vi har ätit, och ätit och ätit. Det är typ det ända man gör på Jul-Liseberg. Och jag hittade Johans julklapp med! Och nej, det är ingen souvenir från Liseberg utan det är en perfekt grej.

Jag är sjukt trött. Alla spänningar har släppt och vi har ätit jättemkt och vart ute i kylan jättelänge. Så det ska bli riktigt jävla skönt att lägga sig i sängen och gosa runt med mina älsklingskuddar och mitt ljuva täcke. Frågan är om jag ska färga utväxten imorn elr på tisdag... Det är bättre om jag gör det imorn eftersom jag ska färga resten av håret på onsdag.

Sen måste jag berätta en sak med. När jag och Jossa satt där och väntade på att få beskedet så kom Lisa och väntade med oss. Hon va lika nervös hon. Och världens gulligaste Lisa hade köpt världens gulligaste presenter åt oss!
Varsin berlock. Jag fick en sax och  kam och Jossa en fön. Hur söta som helst!

Ska försöka få fast det på mitt armband också.

Det ska bli grymt skönt att flytta. Men den vänskapen som vi har utvecklat här är sällsynt. Jag skulle verkligen göra vad som helst för dom här 2.
Så det kommer bli en stor saknad. Men livet går ju vidare och vi med det.

Ska ringa en kille i Oslo nästa vecka så får vi se vart det leder.

Ha en god natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback