Det blev svart!

Färgade en av våra omständiga kunderna ikväll. Hon är blond och vill alltid alltid alltid bli mörkare. Fast hon i själva verket vill vara blond. Men jag gjorde några slingor på henne på sidorna med en lite mörkare nyans än den hon hade förra gången.
När jag sköljer ur hennes hår frågar hon:

Hon: Oj vad mörkt det blev? (utomhus)
Jag: Ja, det är helt svart.
Hon: Nämen oj!!
Jag: Ja det var ju mörkt redan vid halv 5.
Hon: Nej men jag menar håret!!!

Hon blev verkligen jätterädd för hon hade frågat:

Hon: Blev det mörkt?
Jag: Ja, det är helt svart. Jag förstår att hon fick panik. Vilken blondin vill höra att slingorna är helt svarta? Hahaha....

Idag släpptes bomben by the way! Haha jag njuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback