Gesällhelg.

Ja nu är det över. ÄNTLIGEN! Jag kommer inte skriva så ingående men dom här dagarna alltså. Värsta på länge. Men i slutändan blev det perfekt!
Dom momenten jag gjorde var:
  • Fri form herr
  • Permannt
  • Färg
  • Fri form dam
  • Kort festfrisyr
  • Klassisk dam med formblåsning
  • Långhårsuppsättning
Det känns så sjukt skönt och jag är så himla glad över mina resultat. Särskilt på uppsättningen och klassisk dam. Det trodde jag verkligen inte! Nu har jag tt moment kvar och det är finnish med vågföning. Det sker den 30 juni. Och då ska jag lyckas få tag i en modell.. Ska ringa Gunnar imorn!
MEN över till det här nu då. Jag är så himla glad för att jag fick mvg på min uppsättning så här kommer den igen. Fast exemplaret som exeminatorerna bedömde.

image31

Kommentarer
Postat av: tandla

grattis:D

2008-05-28 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback