stockholm, vår hufvudstad.

Där har jag vart idag och gjort stan farlig för alla användare.
Har jag skrivit att jag lisa o jossa var på magnus betner i tisdags? Om inte så säger jag det nu. Och den vanliga kommentaren blev såklart : "Jaaaa.. man skulle ju inte banga!".
Svingod mat o god dricka. Alltså en superbra kväll. Mindre rolig morgon däremot när klockan ringde kl 06.00 för man ska tillbaks till verkligenheten. Efter 4 glad vin blev man visst ganska trött dagen efter. Det blev alltså världens längsta dag.
Aja sov på tåget iaf...

MEN åter till idag!
Jag vaknade hos peter o ulrika. Dom hade åkt till jobbet fast jag vaknade 07.30. Aja ulrika hade ritat upp en shoppingkarta åt mig som började vid stureplan. Mycket bra. Hon hade även skrivit att jag skulle ta buss 2 utanför dom för att komma dit. Det var bara det att det stog inte åt vilket håll jag skulle åka. Så jag hoppade på 2an. ÅT FEL HÅLL!
Som tur var så åkte inte bussen så långt men när jag klev av kände jag mig lite vilsen. Men i storstan är dte bra för då kommer en ny buss efter 5 minuter.

Sen mina vänner har jag sett en riktigt riktig snygging på H&M idag. Jag tittade på han. Han tittade på mig. Bara på mig hela tiden. Varje gång jag vände mig om så tittade han fortfarande. Man kunde nästan skymta ett litet leende i mungipan på honom. Ja jag blev ju faktiskt lite glad. Synd bara att han var på en på en plansh för en H&M reklam...

Men snart kommer en annan snygging hem :D

Imorn blir det sthlm igen för att gå på WALLMANS!
Och ja, jag shoppade. 2 t-shirts, en kjol, en bok, leggings (åt mamma), 3 trosor, 1 par jeans och nästan 20 par skor (om jag hade vart jätterik). Så ja, jag är nöjd!

Haaaaaa'de!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback