Nytt liv? JATACK!

Idag kära vänner började mitt nya liv. Att börja sitt nya liv på en måndag är överskattat. Det är en onsdag man ska börja!
Jobbade idag. Fy fan var min första tanke. Jobbiga jävla människor idag IGEN! Dom var inte så jobbiga som tur var. Förutom alla som ringer. Jag hatar våra telefoner. Oljud.
Och snälla människor. Klipp inte er själva om ni inte kan! Jag tycker inte det är roligt att rätta era fel!

Aja men åter till  mitt nya liv. Jag har ätit frukt idag. Det är nyttigt. Och jag har inte ätit supermkt lunch för jag tog en banan lite senae istället. OCH, hör och häpna nu, jag har tränat. Japp, ni läste rätt. På gymmet här i kortedala. Så skönt...
Jag ska köpa gymkort på worldclass...

Aja nog om det tråkiga. Imorn ska vi titta på lägenhet!!!!
En 4a! Äntligen! Vi hoppas på det bästa för vi vill verkligen flytta. Det skulle vara så himla skönt så alla får varsit rum. Nu lider ju inte jag så mkt eftersom jag har ett eget rum men för dom andras skull.
Sn har mästerkocken vart i farten igen. Jag skulle ställa mig vid spisen för första gången på väääääääääldigt länge. Det gick inge bra. Jag glömde bort att jag kokade makaroner så det kokade över o luktade bränt i hela lägeenheten. Och makaronerna.. ja dom blev mjuka iaf. Jäääääävligt mjuka..

Nu har jag precis duschat i vårt badrum där temperaturen står på minus. Men man är väl viking.

Nu ska jag gå o sova. Lisa o grannen kollar fotboll för grannen har ingen el för grannen har glömt att betala elräkning, haha!

godnatt sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback