Jag.

Jag fyller 20 år imorgon.
Jag bor i kortedala, göteborg med mina 2 älskarinnor jossa o lisa.
Jag jobbar som frisör ute i lindome.
Jag ska göra mitt gesällprov 24-25 maj.
Jag flyttade hemifrån när jag var 16.
Jag har bott i växjö i 3 år.
Jag vill ha långt hår men har kort.
Jag är egentligen blond.
Jag är nu mörkhårig.
Jag ogillar barn.
Jag älskar mat.
Jag har semester i slutet av sommaren.
Jag har en stor säng.
Jag har löshår.
Jag är 171cm lång.
Jag ÄLSKAR skor.
Jag har en katt som bor i gävle.
Jag har 3 storebrorsor.
Jag har jobbat på hemtjänsten 2 somrar i rad.
Jag har spelat fotboll 1 säsong när jag var 6 år.
Jag tycker inte om när en kund bokar tid och inte kommer.
Jag älskar att få lön.
Jag tycker inte om att lägga pengar på mat.
Jag tycker det är okej att diska.
Jag tycker det är mindre okej att diska efter andra.
Jag älskar min säng.
Jag tittar sällan på teve.
Jag är glad att jag äntligen hittat min favoritparfym.
Jag är lite hungrig just nu faktiskt.
Jag vill ha världsfred och jämnställdhet och jag tror inte på gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback