Hardcore!

Fy fan vilken jävla kväll! Missade båda förbanden, Kissade i buskarna utanför Liseberg, 2 GÅNGER, missade första låtarna från hardcore superstar men det gjorde inget för dom spelade dom bästa sist. Och fan så snygg han är! Vi skulle inte banga, på scenen, hahahaha.
Vidare till ritz sen där lisa har sin praktik o drack några drinkar sen vidare till backmans för mellan mat. Jag åt faktiskt inget. Sen vidare till Nivå där vi såklart fick gå in som vip. Helt jävla otroligt trångt i kön för o hänga in jackan. Hysteriskt. Sen var det bara röj och 04.30 kom vi hem. Vaknade strax innan 9 imorse med smink, kläderna från igår och mina tofflor på mig. Härligt. Nu sitter jag på stationen igen o ska dra mig hemåt. Har fortfarande inget internet. Börjar bli jobbigt nu när man ska titta tågbiljetter o sånt.

Sen är jag nog den som är mest dum i huvet som jag känner. Men varför kommer ingen få veta förutom dom som redan vet.
Aja är huvet dumt får kontot lida.

Nu orkar jag inte skriva mer.

Haaaaaaa'de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback