dagen efter sådär.

igår hoppade vi runt som guutaperkor och idag gör dom små liven det som bor i huvudet, även kallade hjärnceller (om det nu finns några kvar efter gårdagens alkoholkonsumtion.).
Och lisa köpte chips igår när vi skulle åka hem. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Vi åt inte chipsen ur påsen. Chips a'la asfalt.
Men dte var lika gott för det! Vi tackar lisa för den underbara avslutningen.
Vi gick till spårisen i brunnsparken. Det var ju bara det att en onsdag går inte spårvagnarna klockan 3 på natten. Så det blev taxi hem för inte tänkte vi va så hurtiga att gå hem till kortedala i svidande fötter. Vi somnade skönt, den här gången utdan smink och kläder o det va riktigt skönt. Däremot var det inte lika skönt att vakna imorse. Glömde ju självklart stänga av alarmet så den tjöt klockan 06.15 imorse. Riktigt najs. Men jag sov nog när jag stängde av det för jag kommer inte ihåg så mkt av det.
Till frukost har jag ätit fil och musli, grönsaks soppa och muffins. Och typ 50 liter vatten.

SÅ.. nu ska vi snart masa oss iväg mot stan och uträtta några ärenden. Hahaha, köpa mat på burger king med andra ord!
Haaaaaa'de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback