Blogg, va faaaaan.

Egentligen förstår jag inte själva syftet med en blogg. Jag menar, vem är intresserad av vad jag skriver? Är det nån som läser över huvudtaget? Nu är ju inte jag någon bloggare i själen. Kan ju inte kalla mig bloggare direkt. Jag skriver ju inte om nåt speciellt. Inte om mode, inte om hår, musik, dieter, träning, resor, shopping elr nåt annat. För egentligen, vem fan bryr sig om jag var ute i helgen? Hur kan nån tycka det är intressant? Jag tycker själv inte att det är särskilt intressant...

Men ja, jag var såklart ute i i helgen. I Gävle för en gångs skull. Och ja jag hade kul, som vanligt. Jag har tänkte på det att det är sällan jag går ut o inte har kul.

Ikväll körde jag mot rött för första gången! Gud vad dåligt samvete jag fick. Och vad rädd jag blev att nån pålle skulle komma efter mig o ta mitt körkort! Det bara hände. Jag tänkte inte på det. Tur att det inte var nån annan bil i närheten. Då kändes det inte lika hemskt. Men ändå, jag ska aldrig göra om det igen. Förlåt gud.

Nu ska jag fortsätta att titta i min nya bok som heter LEKAR I BILEN FÖR STORA OCH SMÅ.
Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback