Maiden och kärlek.

Efter mycket om och men gick på Iron Maiden på Ullevi. Riktigt grymt kan jag ju berätta.




I alla fall var det en bra kväll och den blev bättre. Mötte upp Alex o Nicke och det slutade med att vi tog 2 taxis hem. Tekniken Nicke använde när han pumpade upp luftmadrassen är oslagbar hahaha.

Jag har semester nu och det känns grymt skönt. Fullt upp och det är också skönt. Imorgon går tåget till kalmar. Fernando stiger på tåget i hestra och har med sig lite scrubs och family guy så det inte blir en sån tråkig resa. Blir där till fredag men emellan åker jag en sväng till växjö på onsdag. Sen bär det av mot götet på fredagkväll för att sedan åka vidare till SPANIEN på lördag!
Där stannar jag i 10 underbara dagar och har kvalitets tid med brorsan liz janne maria kalle och emil! Det ska bli så himla skönt o kul o komma ner. Och träffa alla igen framförallt!
Den 12:e åker jag tillbaks till sverige och styr kosan mot falkemberg där jag spenderar några dagar hos alex. Både han och jag åker på fredagen sen. Han vill örebro för att jaga och jag till växjö för att fira lindas 20års dag! På söndagen är det dags att åka tillbaks hem igen och jobbet börjar... Men det gör inget för jag är bara så glad just nu =)


'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback