Veckoslut.

Ja då var det fredag igen. Jobbet fortsätter som vanligt.

Jag avskyr ungar!!!!!!!
Jag har klippt ungar i parti och minut nu och mer blir det. Fy fan. Det luktar t o m unge i min näsa nu. Usch. När jag startar min egen salong ska jag inte klippa en ungjävel!

Men iaf så har jag idag sett ganska roliga grejjer. Det första skedde på pendeltåget på väg hem från jobbet. Det var tjejen som satt mittemot mig. Hon hade ganska mkt underbett. Inte för att det är nåt särskilt kul med det men hon tuggade tuggummi, med framtänderna! Och har man inte underbett när man gör det så får man ju dte om man bara tuggar med framtänderna. Så då kan ni ju tänka er hur det såg ut när hon gjorde det. Jag tyckte det såg lite kul ut. Men det var nog för jag var lite trött.
Sen den andra grejjen var på centralstationen. Eller kul o kul var det väl kanske inte, mest farcinerande tyckte jag. Jag såg en livs levande albino människa! Vit överallt utom i ögonen o där va han röd. Jag va tvungen o skicka ett sms till lisa o berätta!

Jossa har blivit förkyld o jag hoppas det är min gamla förkyldning så inte jag blir smittad igen. Jag försöker tvinga i henne kanjang.

Grannarna har fest idag igen. Men det gör inget idag för dte är fredag. Bara dom gå ut snart. Jag ska ju upp o jobba imorn..
Dssutom är jag typ pank. 2000:- kvar max på kontot. JAg blir ledsen bara jag tänker på det ju.

Ja ne roligare än så här blir det inte. Nu ska jag sova och hoppas att morgondagen har nåt trevligt att bjuda på!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback