Vagel jävel!

Jag har fick en härlig vagel i ögonlocket igår. Det är inte skönt, det vet nu som har haft det. Imorse när jag vaknade var jag väldigt trött och det syns mest på mina ögon som då är väldigt svullna. Jag såg ut ungefär som en alien kan man säga. Fick knappt upp mitt vänstra öga. Rött o svullet, USCH!
Under dagen fick den vagln n kompis som satte sig på den nedre fransraden på samma öga. Oerhört trevligt. Det ska verkligen bli en fröjd att vakna imorn...

Nu har årets grammisgala börjat. Och vilka inledde den om inte SAHARA HOTNIGHTS!
Rysning på huden kom och stämmningen var där igen. Men dom var bättre på trädgårn!

Nu ska jag ställa ifrån mig datorn och njuta av grammisgalan.

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback