the end.

Gårdagen började ju som sagt med shopping. Och avslutades med att fyllesvina. Helt okej kväll men även denna gången kom vi inte ut på nån röjdans. Vi bara drack o drack o drack o drack... Det tog ut sin rätt idag. Vaknade vid 9 typ.Kommer inte ihåg om jag tvättade av mig sminket eller ej så jag kände lite försiktigt i ansiktet. Ingen maskara var kvar så då hade jag väl vart duktig. Kände att blåsan var tvungen att tömmas så jag klev upp. Det skulle jag inte gjort. Jag var nog fortfarande lite full. Skymtade mig själv i spegeln. Jag ad inte vart duktigt. Men visst, maskaran var borta. Från ögonfransarna. Den och ögonskuggan satt istället lite överallt i mitt ansikte. Jaha tänkte jag då, då kan jag inte ha borstat tänderna heller då. Fast iof så smakar det lika mkt död i munnen även om man har borstat tänderna.
Vattenkranen i köket jävlades med mig så jag blev sur. Men saften blev god o släckte törsten så länge.
Resten av dagen har spenderats i soffan med att tycka synd om oss själva.
Det jag åstakommit idag är att gå ner till affärn och handla o gå ner till tvättstugan o tvätta.
Nu sitter jag här o huvudvärken har äntligen släppt.
Vi har fläskat med glass, god mat o kladdkaka hela dagen. Men imorn gott folk blir det ändring på det. Tonfisk resten av veckan så man kan ta nya tag till helgen igen.
Nu ska jag sova o hoppas på att morgondagen har lite sol att bjuda på!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback