Tell me, tell me!

Is life just a playground?

Sen vill jag säga tack. Tack till dom killar som fått mig att vara sånt sepe som jag är. Tack för att jag alltid känner att jag är i vägen eller stör för att NI inte klarad av att vara ärliga nog att säga som det var. Tack för att jag går och undrar hela tiden om jag duger eller om den jag träffar, om jag träffar nån, verkligen vill träffa mig. Eller om han verkligen tycker om mig. Om han mnar det han säger och inte bara säger det för att det låter bra.

Men ni ska ha tack också just för att jag blivit den jag är. För att jag är mer självständig (det har ju inte bara med er att göra så ta inte åt er äran!), att jag förstår att världen inte går under för att ni inte vill ha mig. Det är egentligen bara tur för ni är inte ens värd mig. Jag har aldrig vart er. Jag blir aldrig nåns. Jag blir bara min. Och det är skönt att veta. Visst kan man gråta ett tag mn herregud. Jag är bara glad att jag inser sen att ni gjorde mig en tjänst. Jag skulle inte slösat en skund mer på er. Jag är så mycket bättre och det är sånt man måste inse för att kunna gå vidare.


Idag har vart en så jäkla skön dag ska ni veta. Vaknade och gick ner o la i tvätten. Jag har inte tvättat nåt av mina klädesplagg sen innan jul så ni kan ju förstå att det var väldigt nödvändigt. Jag hade varkn underkläder eller strumpr kvar!
Aja vi la in n monsterstor tvätt i maskinen och när den va klar la vi andra tvätthögen och hängde upp den första på tork i torkrummet. Det var bara det att den grejjen som sprutar ut varm torr luft för att kläderna ska torka fort har gått sönder. Så vi kunde inte tvätta mer men fick ta med alla kläder upp i lägenheten där ungefär 1 fjärde del fick plats på tvättstället i badrummet. Resten hänger på stolar, krokar, element, dörrknoppar mm. runt om i hla lägenheten. Hoppas det torkat hyffsat till imorn!
Sen hade ju jag bestämt att jag skulle käka kebab igår som bakfyllemat. Men efter jag hade vikt ihop alla kläder som låg högt o lågt i mitt rum var jag inte sugen på det. Så vi åt schnitzel med kokt potatis o bea! MUMS!
Potatis är så jävla gott! Det är inte ofta vi äter potatis. Bor man själv blir det bara inte så. Inte för oss iaf.
Så vi åt i godanrö framför Fucking Åmål. Sen har dte vart deg resten av kvällen. Victoria Secret Show var ju givet!

Nu ligger jag här i sängen och tänker lite. Jag har så mycket kärlek att ge ska ni veta. Jag är ganska kärleksfull faktiskt. Jag avslutar dagens inlägg md att säga godnatt sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback