Sopor.

Dom luktar så jävla illa. Finns det ingen sopspray som tar bort all lukt? Förintar den liksom?
Stank borde vara förbjudet. Varför måste det börja lukta illa när det blir gammal? Varför kan det inte börja lukta gott? Eller sluta lukta alls?
Och mögel? Vad är det nödvändigt för?
Det luktar nästan ännu värre och detssutom ser det så äckligt ut. Ludet o grönt. Ööök!

Och jag har kommit undefund med att jag har flyttat till världens regnigaste stad. Dag ut och dag in det här jävla rgnet. Jag blir så trött och less på sugvädret. Det är ny vecka imorn och över till tonfisken igen. Billigt och nyttigt men snart blir jag själv en tonfisk. Det vorde inte så kul för dom luktar inte så gott och jag gillar ju som sagt inte grejjer som inte luktar gott.

image22







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback