Nu är det helg!

Idag har jag shippat ska ni veta. Jag är stolt ägare till 4 par nya skor. Jag är lycklig.
Men det var inte bara det som inhandlades.
4 par skor
1 st tunika
2 st rouge
1st ögonskugga
1 st parfym
1 st sjal

Det var nog allt. Eller ja, igår köpte jag en väska och ett läppstift också.
Veckan har vart fattig men nu är lönen inkommen!

Ni ska också vta att det är 6 veckor och 4 dagar kvar till den stora dagen. GÖTT!

Läppstiftet var i alla fall i rosa. Vi har kommit på sen vi såg Sahara Hotnights på grammisgalan att rosa är det nya rött. Så rosa blev det! Och äntligen vann dom priset för årets grupp på rockbjörnen! Som vi har röstat. Världens bästa och koolaste grupp. Varför är inte jag en av dom? Aja, det kommer... jag tänker skriva mer imorn för nu ska jag ringa lisa o tjata lite.
 
Här kommer en bild på ett par av skorna jag köpte som jag kollat på sen i somras! Titta och njut!

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback