motherfucking weekend.

och det är jävligt skönt!
Vaglarna är borta och jag är ledig, Kan inte bli så mkt bättre än så.
För att summera lite grann sådär på nattkanten så igår var det som ni vet fredag. Det innebär att det blir fredagkväll lite senare på dagen. Kvick som en råtta masade jag mig hem från jobbet, övertid idag igen. Vi skulle ju till jalle (han som jossa hyrde lägenhet av i somras!) på förfest. Jossa o cissi åkte före mig eftersom jag var försenad. Håret höll på o ta livet av mig där ett tag men till slut sket jag i allt o lät det va.
Äbtligen kom jag också iväg och hade vid det här laget börjat få ont i huvet. Tur att jossa vaktade vårt vin med sitt liv för när jag kom dit blev det både vin o annat smått o gått. Vi hade riktigt kul och tiden flög iväg. Helt plötsligt var klockan svart 02.00 och vi kände väl att om vi ska ut lär vi nog gå nu. Sagt o gjort så gick vi. Dom skulle till excet där vi redan visste att jag o jossa inte skulle komma in i o m att det är 25 där o ganska hårda. Så nej vi kom inte in men det gjorde inte dom andra heller som faktiskt hade åldern inne men ansågs för fulla. Vi hånskrattade lite sen gick vi. Vi letade på Tranquilo där jossa kände 2 vakter som vi skulle säga hej till. Och jag gick in där o kissade. Kom på att robin har ju fått jobb där med så vi stötte in i honom.
Sen sket vi i allt o tog en burgare o åkte hem. Tiden flög som sagt iväg och vi var inte hemma förrän vid 04.00. Även fast vi inte hade vart ut. Mn kul hde vi ändå!

Vi vaknade idag, seeent. Åt en lång frukost o åkte sedan in till stan för att jag skulle leta på ett par gummistövlar. Jag hittade inga. Vi fortsatte hem till jalle igen för att hämta jossa tröja, vantar och kamera. Sen var dte bara hem som gällde. Med stopp vid videoaffären och hemköp såklart.

Just i detta tillfälle som jag skriver detta så börjar ungjäveln ovanför oss tjuta. Jag hatar ungar.

Vi hyrde i alla fall 3 filmer. Ciao Bella, På smällen och Bottoms up. Den sistnämnda ska vi se imorn.

Imorn ska vo både städa o tvätta o va nyttiga. Utnyttja söndagen helt enkel. Har ju en hel veckas jobb framför oss.
Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback