Kväll.

Har vart på gesällkurs ikväll. Det kändes bra. Johanna blev jättefin men jag ska inte ha henne som modell, alldeles för svår nacke. Håret är helt stumt. Nej, nåt lättare får dte lov o vara !
Gunnar lärde oss ett nytt sätt att föna vågor på. SKITBRA! Jag har aldrig fått så djupa vågor på första föningen nån gång.

Vi har kommit på det. Jossa möglar innuti. Det är därför hon skiter så illa.

Egentligen vill jag int gå o lägga mig. Jag känner mig så ensam då. Fast jag är ju inte ensam egentligen. Jossa o lisa är ju på andra sidan väggen. Men jag vill att nån ska tänka på mig. Jag vill känna att nån bryr sig om mig. Det är klart att folk bryr sig om mig det är inte så jag menar...
Usch, jag hatar att känna mig ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback