Jag är fattig bonddräng..

Dt är sant. Förutom att jag är bonddräng då. 800:- kvar. Och då är det mat för en hel jävla vecka kvar och p-piller för 800 spänn. Dom 800 har jag lagt undan så dom räknas inte med i det andra.
Men fan. Det är jävligt surt att alltid ha så lite pengar. Hur klarade man sig när man gick i skolan? Jo, då hade man ingen hyra, mat, elräkning, månadskort mm. att betala. Det är fördjävligt. Jag hoppas verkligen jag fixar gesälln så jag får mer lön.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag.. Känner mig lite tom. Jag sålde produkter för 1700:-, det gjorde min dag.

Jag längtar som en jävla tok till lönen. På fredag kväll, nästa vecka, ska jag komma hm o ta ett stort glas vin...mmmm...
Jag läste i Amlelia (eller var det i solo eller Se&Hör? skitsamma jag läsr så jävla mkt skvaller tidningar så det går inte att skilja på alla) att vi kvinnor dricker mer och mer. Att man tar ett elr 2 glas vin när man kommer hem från jobbet för att koppla av. Och att dricka 1 gång i veckan inte är så normalt. Och då menar jag kanske 1-2 flaskor vin själv. Jag vet inte. Jag dricker nästan 1 gång i veckan. Och då dricker jag ju 1 liter vin. Det är ju rätt mycket när man tänker på det så. Så blir det oftast alltid 1 drink när man är ute bara för att det ska vara så. Baren är dte första vi går till när vi kommer ut. Om det inte är toaletten då..
Men man är ju inte alkoholist för att man dricker n kväll i veckan? Eller festar 1 kväll i veckan. Och då är det ju på helgen, skulle aldrig kunne festa om jag ska upp o jobba dagen efter. Vem vill klippa sig hos nån som har påsar under ögonn och luktar sprit från gårdagen? Inte jag iaf.
Men dte är ju itne så att jag blir redlöst full och inte kommer ihåg nånting. Jag är ofta inte ens bakis bara trött för att man gick o la sig så sent och vaknar så tidigt. Jag sover sällan länge när jag har vart ute o festat.
Men håller jag mig till vinet så mår jag ju inte illa eller får ont i huvudet. Och oftast hinkar man ju i sig flera liter vatten innan man går och lägger sig så man får gå upp o kissa 5 miljoner gånger. Men vatten är nog det godaste gud har skapat dom gångerna. Det och hamburgaren eller kebaben som man trycker i sig i ett naffs som fyllemat.
En utekväll är ju långt ifrån nyttigt om man heter cathrin bernvald, vilket jag gör.

Så skål gått folk för imorgon blir det helg!
Och på lördag ska jag jobba..

image24

Kommentarer
Postat av: Tandla

Haha vadå 800 kr för p-piller?? Va käkar du för jävla super då? :P

2008-01-19 @ 12:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback