Hopp om nytt liv.

O vi börjar med julafton då. Det kunde faktiskt inte bli bättre. Vi gamlisar från förr var samlade:
Mamma, pappa, jag, johan, calle, emil, maira, janne, inge och birgitta. Jag har aldrig haft så roligt en julafton nån gång. Minne för livet. Och det var så kul att få träffa alla igen. Var ju ändå mer än 3 år sedan!
Ja i alla fall så tog julklappsutdelningen i 4 timmar ungefär. Det blev hejjar tjut till varje julklapp tror jag.
Några löd såhär:
"Könstyg!" klapp klapp klapp "könstyg!" Det var när någon fick kalsonger eller trosor.
"Fotsvett!" klapp klapp klapp "Fotsvett!" = Strumpor eller tofflor.
"Appo!" klapp klapp klapp "appo!" = duschcreme från apoteket.
"Erikshjälpen!" hohoho! = mössa o vantar bla. från erikshjälpen

 
Ja så kunde det låta från stugan i duved under julkvällen.
Jag hann med att åka lite skidor också. Första dagen med Nicklas o andra dagen själv.


Ja sen var det roliga över och det var dags att åka hem till götet o jobba. Som tur var så var det bara 2 dagar för att se va ledig i 4!
Alex kom hit på lördan till söndan :D
Sen åkte jag o jossa till lisa i karlshamn på söndan för att fira nyår där med hennes vänner som hyrt folkets hus!
Vi hade verkligen kul och dte är lustigt med nyår. För på nyår kan vem som helst höra av sig. Som man inte ens förväntar sig ska höra av sig.
Men det roliga är att om jag skulle helt plötsligt ringa till någon när jag är full då jävlar är den andre stram. Men när nån annan är full så är det så kul o prata. Varför kan inte jag ringa vem som helst och dte är likadant? Är det bara för att jag är så jävla rolig o prata med och för att jag har sån hög status att ingen vågar prata med mig utom när dom är full? Ja fråga är fri och vem som helst får svara.

Nu är nyår över i alla fall och ett nytt friskt år har börjat. Inga mer sjukdomar för jag har fått omega-3 och vitlöks piller och en bok om mat som stärker mitt immunförsvar!
Hello healthy 2008!

Ja annars då. Jag klippte en snorig äcklig unge idag. Den förföljde mig till köket och sa att den hade ont i näsan. Gå o snora på nån annan och låt mig va!

Annars lugnt idag. Lite terapi arbete med inventering.

Den här inlägget är dedikerat till vän nea för att jag inte skriver så ofta. Jag lovar att skärpa mig nu!

Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nea

åh vilken härlig julafton, yay! :D
Jag tror att ingen vågar ringa dig pga. din status, helt rätt!
Puss på dig stumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback