Cheesecake.

Det är ju helt otroligt. Jag inser mer och mer för varje dag som går hur mycket jag inte tycker om barn. Tänk om jag skulle ställa mig mitt i affärn o skrika rakt ut? Vad skulle folk säga då?

Såg reklam för talangjakt nu. Jag o jossa tänkte söka.  Men sen kom vi på att vi har fan ingen talang. Kul att inte vara grym på nåt. Men jag ska nog komma på nåt.. Jag ska bli grym o vinna talang nån gång i livet.

Imorn ska det städas. Och fan vad det ska städas. Så otroligt skitigt är det här nu. Stora dammelefanter i hörnen och massa disk.. massa disk.......
Men imorn ska dte blir fint och lukta mumma!
Vi har luktkulor i dammsugaren som luktar äpple. Så när man dammsuger så luktar det gott!

Nu ska köra upp en bomullspinne för att stoppa en viss blödning. Sen ska jag hoppas lite hopprep. Tur att vi bara har cykelförrådet under oss. Synd att det inte var ungjävlarna.
Föresten, igår tittade jag in i cykelförrådet för o se om nån snäll själ hade ställt in min cykel där. Det hade ingen. Den är verkligen snodd. Men ni som tog den gjorde inget bra kap för växlarna är sönder o styret sitter löst. Även om man skruvar åt det, ha!

Gotten natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback