Bäbisar.

Ja vi tittade nyss på I huvudet på Gynning. Det handlade om bäbisar. Dom flesta vet väl vad jag tycker om bäbisar. Jossa o Lisa tror att jag inte kommer skaffa barn. Själv vet jag faktiskt inte. Det är så mycket dom talar emot det. Visst det ska vara underbart och bla bla bla. Men fan. Vad äckligt. Trycka ut en unge. För det första har den legat i min mage i 9 månader. INUTI! Och om nån läkare tror att han/hon ska få lägga nåt som har levt i min mage i 9 månader direkt på mig efter jag tryckt ut den så glöm det. Den ska tvättas först. Jag har nog sett hur slemmiga o äckliga dom är.

Och allt som kan hända under en graviditet. Jag har hört så mycket skräckhistorier så jag ryser bara jag tänker på ordet gravid.
Magmuskler som glider isär. Folk som spricker i musekln när dom klämmer ut ungjäveln. Alla bristningar man får. Slapp hud o hängiga bröst.
Nejdu. Det ska blir ett väldigt långt o genomtänkt övervägande innan jag har bestämt mig.

Snor som rinner. Bajs som sprutar. Spyor. Bananmos överallt. En sak som är säker är att om jag får barn ska dom aldrig få käka banan!
Och dom ska ha långt hår så nån stackars frisör ska slippa klippa dom för jag tänker då inte göra det.

Men det här är ju bara mina tankar om det hela. Alla tycker ju olika och väl är väl det.
Jag hinner kanske ångra mig innan det är färdigt eller så hinner jag skaffa barn innan jag ångrat mig. Man vet ju aldrig. Men jag vet att jag kommer få allt det här uppkört i fejjan den dagen. Så jag får nästan hoppas att den dagen aldrig kommer.

image23

En bild säger ändå mer än 1000 ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback