valentins dag.

Ja fy fan. Imorn är det alla hjärtans dag. Jag ska försöka att inte bry mig men självklat blir man ju avundsjuk alla går o tuttar runt o gosa o håller hand. Men är det nån som tänker på mig imorn tro? Det återstår att se. Men inte kommer jag få nån kärleksförklaring eller en romantisk överaskning.
Alla killar jag har träffat har hunnit sticka innan alla hjärtans dag. Har dom inte stuckit ut o rest så har dom vart otrogna och fått sticka nån annanstans. Men jag ska inte sitta här o klaga. Men det är klart man känner sig lite smått bitter men det går ju över ganska fort när jag slänger en blick på mina älskade sambos som förgyller min tråkiga, kärlekslösa vardag.

Men kärlek är ju inte bara att man är kär. Kärlek är ju till alla vänner och älskade famlijen också. Det är nästan viktigare kärlek. Att vara kär är bara en lyxvara. Fast så speciellt lyxigt vet jag inte om det är. Jag mår bara dåligt om jag är kär. Då är jag hellre okär.

Till nåt annat då. När jag blev sjuk så kom jag av mig i hoppandet men nu ska jag komma igång igen. Det är så himla skönt ju. Hoppa av sig massa energi som jag egentligen inte har, för den har jag tagit slut på när jag skyndar mig hem från spårvagnen eller måste kuta från jobbet för att hinna med pendeltåget.
Men igår var jag ledig och då hoppade jag inte överhuvudtaget. Men däremot åkte jag till ikea och shoppade lite. Nya badrumsmattor, luktljus, tidningställ till toaletten, kuddar, ärngott och en stekpanna. Sen åt jag lunch med min käre robin på pasta prego. Pasta är så jävla gott. Lurade med han hem också o köpte godis och tittade på smala sussie. Det var längesen jag tittade på den flimen. Fick även höra lite smaskigt skvaller och planerade även för karribien ;).
Nu väntar vi på att jossa ska komma hem från Jalle med gotte åt lisa och jag ska tvätta av mig sminket o borsta mina härliga tänder för sänger skriker mitt namn i kanon tillsammans med kuddarna.

Haha det kom en reklamflim nu på 4an om att det finns en akutmottagning i nordstan (eller i närheten) som heter City Akuten. Det tyckte jag va lite kul haha.

Mina kunder idag har vart väldigt lättsamma. Jag har klippt 2 av dom förut så det är ju alltid kul att dom kommer tillbaks. Kommer inte ihåg hu det såg ut imorn men det var fullt iaf...

Ha en jävligt bra natt. Hörs hej.

image26


Kommentarer
Postat av: Tandla

haha kattis din skogalna :D

2008-02-15 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback