Mello!

Jobb igår. Det har vart riktigt kul nu dom senaste dagarna för jag jag har haft kunde som verkligen har visat att dom är nöjda. Då blir man så glad!

Igår var det iallafall mello. Vin, pizza o mello! En bra omgång tycker jag. Skönt att inte Carola och Andreas gick till final. Nu får dom fan kämpa lite. Tvillingarna var bäst. Den ryska tjejen och ola var sämst.

Idag har vi vart så jävla duktiga. Gick upp vid 9. Åt frukost vid teven sen har vi städat. Så nu är det rent och fint i alla hörn. Jag o jossa gick ut en rund och följde stigen. Hittade jättefina platser där vi ska ligga o sola på på söndagarna när det blir lite varmare. Förhoppningsvis har vi flyttat till sommarn till en större lägenhet. Håller på o kollar runt. Det har dykt upp några fina men vi lär kolla hur det är med uppsägningstid o grejjer.

Åh jag smorde in håret med hårolja tidigare idag så det är helt flötigt nu. Men jag ska ju duscha bort allt äckel sen.

Idag har vi ätit lisas lax med purjo. Så jävla gott.

Annars inget nytt. Känner att jag snart är i desperat behov av kärlek. Lite omtanke och en kram.
Tur att jag ska till gävle till helgen o lite kärlek av mami o papi. Och johan kommer ju också hem! Kul att va hela famlijen igen. Och min älskade älskade säng!!!
Jag saknar den...!

Nu ska vi snart ner o tvätta!
Haaaade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback