kära bakterie.

Den här låttexten dedikerar jag till den elaka bakterien som envist ligger kvar i min magen.

Jag skulle vakna mitt i natten och gå ut och ta en lång promenad
Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad
Jag skulle inte ha så brottåm med att träffa nån ny
Jag har rätt mycket med själv precis som du
Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Jag skulle sitta på ett tåg mot Växjö och låta Göteborg va
Jag skulle få den tiden över för mig själv som jag sagt att jag vill ha
Jag skulle unna mig att drömma hundra mil genom europa om en främling lika tillitsfull som du
Jag skulle pröva mina läppar mot nån annan om du lämnade mig nu



Kommentarer
Postat av: Tandla

haha hur gåre med spyan?
Själv fick man vattkoppor :O

2008-02-09 @ 23:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback