Gud som haver barnen kär.

Varför hatar du mig ibland??
Igår hade jag en riktig skitdag. Blev jätteförsenad på jobbet så det blev skitstressigt. Kom inte därifrån förrän 18.30, igår igen!
Hann iaf med 18.38 tåget för jag kuta som fan.
Hinner med en spårvagn som gick hyffsat nära inpå. Jag tänkte att jag skulle handla mebn jag var sjukt trött o på dåligt humör och hungrig så jag ville bara hem så fort som möjligt. Skyndar mmig från spårvagnen hem. Då är det ingen hemma!!! Och vi har bara 2 nycklar. Jag har inte en av dom. Kul kul JÄVLIGT KUL, tänkte jag då. Skrev lite o slög sönder några matlådor. Sen var det ju bara o sätta sig på spårvagnen igen in mot stan för att hämta nyckeln hos jossa eftersom lisa jobbade.Den andra spårvagnen som jag skulle byta till kom inte på en gång så jag tänkte att jag går o köper en hamburgare så länge. Men på donken var dte bara en kassa öppen o jättemkt folk så det sket sig. Så jag gick till pressbyrån istället för att köpa en korv. Dom sålde ingen korv där. Nu var jag på riktigt dåligt humör. Inte nog med det så tappade jag min vante o mär jag vände mig om för att leta efter den så är det en kille som sparkar iväg den. Jävla idiot, jag nitar dig, tänkte jag. Jag gjorde det inte utan tog snällt upp min vante och gick till spårvagnen. Väl framme vid det ställe som jag skulle möta jossa på fanns en annan pressbyrå. Där sålde dom korv.
"En grillad korv tack." Hade dom det tror ni? NEJ! Det var tydligen slut. Så jag fick en kokt korv för mindre pris så det var ju sjysst. Varför har man inte grillad korv??

Aja kom hem till slut iaf och somnade i soffam. Skönt. Men försov mig imorse.

Men imorn ska vi på Hardcore superstar!!!! :D Så det ska bli riktigt kul. Ska ner på stan o köpa mig nåt fint imorn efter jobbet  med!!!!

Aja ha en bra hleg folket! SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback