Var har jag vart hela Ditt liv?

Ja fast "Var har Du vart hela mitt liv" fick jag av min stamkund idag. Härligt att nån blir ledsen över att jag slutar i alla fall :)

Jobbar sista dagen imorn och det är full upp. Bara klippningar... Jag tycker det är så tråkigt att bara ha klippningar en hel dag. Njet... Jag vill ha färg!
Jag blir tokig på mitt hår. Jag måste bli mörk snart igen. Eller röd... Vad tycker ni? Blond kan man inte välja mellan längre för det har jag lagt åt sidan. Jag är ju numera silvergrå som dom flesta vet.

Jag har faktiskt fått många komplimangen av kunder måste jag säga. Kanske inte dom här "guuuuud vad fint! så skulle jag vilja ha!"
Mer "Shit vad koolt du var i håret! Jättehäftigt!"

Men som sagt, onödigt att färga det innan jag åker för det kommer ändå bara bli matt och dassigt.
Och vet ni det bästa med att ha håret grått är att utväxten syns inte!
En månad sen jag färgade utväxten och i vanliga fall hade jag haft panik men nu! Nu syns den inte. Ja om man tittar noga såklart så ser man att jag är mörkare i botten men jag överlever!

Vi sålde soffan igår föresten! Jäkligt skönt. Så nu sitter jag i vardagsrummet på min sängmadrass helt ensam i lägenheten. Så var det bara en kvar...

Så nu mina vänner är göteborgstiden över för den här gången. På återseende!



Jag, Jossa, Lisa. Göteborg 1/9-2007 - 21/12-2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback