Söndag resten av kvällen...

Ja det är precis vad det är. Igår var det himla trevligt hörni!

Vi började göra goda drinkar här hemma på fyrklöver till tonerna av Lillasyster och John Farnhamn (stavning?). Vackra blev vi och mot bussen vi traskade.

Bussen tog oss till Valand där glögg och pepparkaka väntade. Vi fick en förrätt som bestod av 3 olika sillbitar och en ägghalva. Aptitretare!
Sen dukades halva jävla salen upp av mat!
Jag åt som fan med ögonen så när det var dags att föra gaffeln tillkäften var jag så mätt så jag kunde spy. Men det var gott!

Showen drog igång klockan 21.00 och det var Svenska Hits som gällde!
Självklart sjöng vi högst och fick fina applåder av dom som uppträdde.

Det slutade med att vi stod framme vi scenen och dansa och sjöng och Lisa fick t.o.m skrika i mikrofonen, 2 gånger!

Vi fortsatte ner på nattklubben Valand men där blev vi inte så långlivade. Vi hade vårt esse uppe vid scenen och tröttheten och maten vällde över oss. Visst Lisa? ;)

Så sammanfattningsvis var det en välsigt lyckad kväll!

Idag har vi (läs: Lisa) flyttat alla sina grejjer så nu ska hon sova på en luftmadrass en vecka. Vi var precis nere på vår lilla kiosk fö att köpa nåt gott. Lisa köpte glass och fanta för 70 kronor! HAHAHAHAHAHAHAHA, det var verkligen det bästa idag. 70 jävla kronor för glass och Fanta?!
Jag köpt en Power King och en Pucko för 15 kronor. HAHA det var ännu roligare med tanke på att Lisas gotte gick på 70 spänn.... Nu ska vi sitta och gråta framför svenska hjältar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback