Slut som artist!

Jag satte mig ner för några minuter sen. Efter en hel dags jobb och en hel kvälls städande. Jag är helt slut... Åt middag för 20 minuter sen. Blir så när man måste flyttstäda.

Men man börjar se ett ljus i den mörka tunneln. Tror jag!
Badrummet är i stort sett klart. Köket förutom under kylskåpet, under vasken och golvet, klädkammaren, Lisas rum, alla lister i hallen. Och vi ha slängt! Som vi har slängt! Shit... Kärringarna i områder har stått och glott ut oss. "Dumma små flickor som slänger sånt som kan komma till användning." Ja men ta gärna vår skit.

Va och lämnade Jossa och hennes en miljon grejjer också. Skulle köpa på donken innan jag åkte hem men hittade inte den förbannade plånboken som jag var säker på att jag hade med ner till bilen. Men icke, inte nånstans!
Åker hem och kollar parkering, ringer Lisa o hon kolla lägenheten. Ingenstans. Jävlahelvetesskit, tänkte jag. Det här här så sjukt typiskt mig!

Men Jossa, räddaren i nöden, ringer när jag virrar runt på parkeringen och säger att hon hittat den i sin julpynkasse. Där hade jag lagt den på ett smart ställe så jag skulle komma ihåg den. TÄNKT CATHRIN, TÄNK!

Nu ska jag snart krasha i säng. En hård dag väntar ju imorgon.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback